Pozycjonowanie Stron Internetowych w Google

to najlepszy sposób na dotarcie do klientów właśnie wtedy, kiedy szukają Cię w sieci!



W naszym kraju jest już blisko 27 milionów Internautów
Udział Google w rynku wyszukiwarek w Polsce wynosi blisko 98%
Dzienna liczba użytkowników przekracza 13 milionów
Liczba dziennych zapytań wynosi około 150 milionów
Liczba dziennych zapytań na całym Świecie przekroczyła 3 miliardy

 

Czym jest pozycjonowanie stron internetowych?

Pozycjonowanie stron internetowych (SEO) to wszystkie działania, które mają na celu poprawę pozycji w wynikach wyszukiwania danego serwisu, bloga czy e-sklepu. Zwiększenie widoczność w wynikach wyszukiwania jest jednoznaczne ze zwiększonym ruchem na stronie, a co za tym idzie także wzrostem sprzedaży. Trudność pozycjonowania zależna jest od fraz kluczowych, konkurencji na danym rynku oraz jakości witryny internetowej, której wyniki chcemy poprawić.


Jak działamy?

Audyt Witryny

 

Przegląd witryny pod kątem SEO
Ocena dostosowania strony do wymogów pozycjonowania
Wskazówki dotyczące poprawy optymalizacji witryny
Wykrycie problemów w optymalizacji strony
Stworzenie wytycznych oraz zaleceń dotyczących danej witryny

 

Optymalizacja

 

Poprawki w kodzie źródłowym witryny
Optymalizacja treści pod słowa kluczowe
Tytuły i opisy podstron dostosowane do słów kluczowych
Optymalizacja grafik oraz dodanie alternatywnych opisów
Struktura strony i nawigacja
Linkowanie wewnętrzne
Dostępność strony dla robotów sieciowych
Inne zmiany na stronie, na które wskazuje audyt

 

Link Building

 

Naturalne zdobywanie linków przychodzących
Nigdy nie wykorzystujemy automatów linkujących
Ciągły proces analizy i optymalizacji linków



Dlaczego Virtual Development?

Pozycjonowaniem stron internetowych zajmujemy się od 2009 roku. Stawiamy na długotrwałe relacje, które pozwalają nam dokładnie poznać potrzeby klienta i dzięki temu podjąć skuteczne działania na rzecz jego sukcesu w Internecie. Do każdej współpracy podchodzimy indywidualnie, starając się świadczyć usługi na najwyższym poziomie, a proponowane przez nas rozwiązania są wynikiem analizy konkretnej sytuacji. Jesteśmy energicznym zespołem specjalistów, nieustannie podnosimy swoje kompetencje, a sukces naszych klientów jest dla nas najistotniejszy. Poniżej prezentujemy wyniki pozycjonowania jednego z naszych klientów:

vd pozycjonowanie stron internetowych

pozycjonowanie stron internetowych wykres


Pozycjonowanie jest dla Ciebie jeżeli:

chcesz rozwijać swój biznes i zdobywać nowych klientów
chcesz zdobywać ruch na stronę internetową
chcesz zwiększyć sprzedaż w swojej firmie
oferujesz produkty/usługi, których ludzie szukają w sieci
chcesz dotrzeć do klientów w swojej okolicy
chcesz budować markę w sieci

 



Strategie Pozycjonowania

Wybór strategii  jest kluczowy dla efektów pozycjonowania strony internetowej. Każdy rodzaj biznesu wymaga indywidualnego podejścia do działań Seo, dlatego bierzemy pod uwagę różne czynniki, takie jak profil działalności, konkurencję oraz oczekiwania klienta, by dobrać najlepszą strategię pozycjonowania.


Pozycjonowanie Sklepów Internetowych

Jako, że celem właściciela e-sklepu jest sprzedaż produktu, przygotowując strategię pozycjonowania skupiamy się przede wszystkim na doborze odpowiednich słów kluczowych. Muszą to być frazy, które są wpisywane przez użytkowników zainteresowanych produktem, dlatego wybrane słowa kluczowe mają nie tylko być popularne, ale i dobrze konwertować, zwiększając sprzedaż naszego Klienta.

Pozycjonowanie lokalne

Pozycjonowanie stron internetowych biznesów, które działają na lokalnym rynku. Głównym celem jest dotarcie do potencjalnych klientów, którzy znajdują się w okolicy, dlatego nasze działania obejmują optymalizację witryny oraz pozycjonowanie głównie pod frazy z nazwami poszczególnych miast. Dzięki wykorzystaniu Google Moja Firma, Twój biznes może się też wyświetlać w mapach Google, ułatwiając potencjalnym klientom znalezienie siedziby firmy czy wykonanie telefonu.

Pozycjonowanie szerokie

Długi ogon (long tail) to precyzyjne słowa kluczowe, składające się z kilku słów, opisujące na przykład konkretny produkt („buty damskie do biegania”). Frazy z długiego ogona wiążą się najczęściej z mniejszą konkurencją, a co za tym idzie prostszym i tańszym pozycjonowaniem. Pozycjonowanie szerokie wymaga tworzenia dużych ilości treści i wykorzystania content marketingu.

Pozycjonowanie sezonowe

Ta strategia SEO jest kierowana przede wszystkim do firm, które działają sezonowo oraz takich, które chcą promować swoje produkty tylko w wybranych okresach. Przy pozycjonowaniu sezonowym stosuje się tzw. frazy tymczasowe, związane z konkretnymi okolicznościami, datami itp. (np. „ozdoby wielkanocne”, „prezent na dzień ojca”). Warto pamiętać, że proces pozycjonowania nie jest natychmiastowy, dlatego działania SEO należy podjąć zdecydowanie wcześniej.

Chcesz pozycjonować swoją firmę w Google?