Kampanie AdWords w Google

Bądź widoczny w Internecie i zdobywaj nowych klientów natychmiastowo!



kampanie adwords certyfikowany partner google


Możliwość natychmiastowego dotarcia do nowych klientów, którzy są zainteresowani Twoim produktem/usługą
Płatność za reklamy odbywa się tylko wtedy, gdy użytkownik wejdzie na Twoją stronę lub wykona porządaną akcję (np. wykona telefon)
Zwiększenie rozpoznawalności Twojej marki, produktów i usług
Możliwość odzyskiwania klientów, poprzez wyświetlanie reklam remarketingowych
Możliwość przypomnienia Twoim potencjalnym klientom o produktach i usgługach na róznym etapie zakupowym
Większa szansa na sprzedaż, dzięki wartościowemu ruchowi na stronie

 

Czym są Kampanie AdWords?

Kampanie AdWords to narzędzia reklamowe Google, które umożliwiają natychmiastowe umiejscowienie Twoich reklam w Internecie. Reklamy Google AdWords pojawiają się w różnych miejscach w sieci – od wyszukiwarki Google, poprzez pocztę elektroniczną Gmail aż po blogi, portale internetowe czy YouTube.

Kampanie w wyszukiwarce Google

Kampanie AdWords w sieci wyszukiwania (linki sponsorowane) pozwalają na wyświetlanie Twoich reklam nad wynikami wyszukiwania w momencie, kiedy użytkownik poszukuje danego produktu lub usługi. Dzięki nim, Twoja firma może pojawić się w wynikach Google natychmiastowo, już w momencie wystartowania kampanii.

Kampanie w sieci reklamowej Google

Kampanie AdWords w sieci reklamowej wyświetlają się na stronach partnerskich Google (blogi, portale internetowe, YouTube, poczta Gmail). Dzięki metodom kierowania, można wyświetlać reklamy użytkownikom, którzy są zainteresowani tematyką Twojego biznesu – wyszukiwali ostatnio powiązane frazy lub wchodzą na tematyczne strony.

Kampanie remarketingowe

Kampanie reklamowe pozwalają wyświetlać reklamę osobom, które były wcześniej na Twojej witrynie, jednak nie dokonały konwersji. Istnieje możliwość przypomnienia im o produktach i usługach, którymi potencjalnie są zainteresowani.



Kampanie AdWords są dla Ciebie jeżeli:

chcesz rozwijać swój biznes i zdobywać nowych klientów
chcesz zdobyć natychmiastową widoczność w Internecie
chcesz zwiększyć ruch i sprzedaż na swojej stronie
chcesz promować swoje produkty w Google Shopping
chcesz kierować reklamy do ludzi zainteresowanych Twoim produktem
chcesz budować rozpoznawalność marki w sieci

 


Jak działamy?

Planowanie

 

Wspólnie z Tobą wybieramy formy reklamy w Google AdWords
Przygotowujemy kampanię w oparciu o Twoje cele
Opracowujemy słowa kluczowe dostosowane do Twojego biznesu
Znajdujemy odpowiednie grupy odbiorcze
Planujemy harmonogram wyświetlania reklam

 

Wdrożenie

 

Redagujemy kreacje reklamowe
Ustalamy optymalne stawki za kliknięcie
Wdrażamy kampanię AdWords

 

Monitoring i optymalizacja

 

Ciągły monitoring Twojej kampanii
Optymalizacja słów kluczowych i stawek
Testowanie różnych kreacji reklamowych i grup odbiorczych
Wykluczenia słów kluczowych, które nie konwertują

 


Rodzaje kampanii AdWords

Kampanie AdWords oferują szeroki wachlarz możliwości reklamowych, dzięki którym jesteśmy w stanie dotrzeć do dużego grona potencjalnych odbiorców. Odpowiedni dobór rodzaju kampanii do biznesu Klienta jest kluczowy, dlatego do każdej współpracy podchodzimy indywidualnie i bierzemy pod uwagę różne kryteria, takie jak rodzaj przedsiębiorstwa, konkurencja czy oczekiwania klienta. Każdy biznes można skutecznie reklamować w internecie, wybierając jeden lub więcej z rodzajów kampanii AdWords:


Linki Sponsorowane Google

Linki Sponsorowane umożliwiają wyświetlanie reklam Twojej firmy i produktów w wyszukiwarce Google ponad naturalnymi wynikami wyszukania. Jest ona wyświetlana użytkownikowi po wpisaniu frazy kluczowej powiązanej z Twoją działalnością, dzięki czemu trafia tylko do osób zainteresowanych zakupem.


Reklama Display

Reklamy Display pozwala na wyświetlanie reklam (graficznych, tekstowych lub multimedialnych) na ponad 2 milionach witryn i aplikacji, które znajdują się w sieci partnerskiej Google. Są to między innymi blogi, portale internetowe, sklepy internetowe czy fora. Dzięki metodom kierowania, możemy wyświetlać reklamy na stronach tematycznie powiązanych z Twoim biznesem, lub osobom, które (poprzez wcześniejsze działania online) wyrażają zainteresowanie taką tematyką.


Reklama Google Shopping

Google Shopping (Zakupy Google) to świetny sposób na przyciągnięcie uwagi potencjalnych klientów wtedy, kiedy szukają Twojego produktu w sieci. Jest to reklama wyświetlana nad naturalnymi wynikami wyszukiwania, na której widoczne jest zdjęcie produktu, nazwa oraz cena. Jest to bardziej atrakcyjna forma reklamy od linków sponsorowanych i częśćiej zwraca uwagę użytkowników.


Remarketing

Remarketing Google AdWords to sposób na dotarcie do klientów, którzy byli już na Twojej stronie jednak nie wykonali pożądanej akcji. Pełni ona rolę przypomnienia i przekonania użytkownika do ponownego wejścia na stronę – reklama może skutecznie nakłonić potencjalnych klientów do sfinalizowania transakcji.


Reklama Gmail

Kampanie AdWords w Gmailu umożliwiają wyświetlanie reklam Twojego biznesu wśród ponad 4.5 miliona polskich użytkowników. Taka reklama wyświetla się w skrzynce pocztowej w zakładce oferty. Nie są to niechciane wiadomości (SPAM), a dopasowane do użytkownika mailingi oznaczone jako reklama.


Reklama YouTube

Jest to reklama wideo na najbardziej popularnym portalu z filmami online YouTube. To bardzo skuteczna forma reklamy – zarówno w budowaniu marki jak i docieraniu do nowych, potencjalnych klientów.


Chcesz reklamować swoją firmę w AdWords?