background

Reklama Gmail

  • Zwiększenie sprzedaży i rozwój biznesu
  • Rozpoznawalność marki
  • Wzrost zysków

Skontaktuj się z nami i otrzymaj bezpłatną wycenę
Jasne zasady współpracy Kontakt →

Zwiększ sprzedaż dzięki reklamie w Gmail

Konto pocztowe Gmail posiada ponad miliard osób na całym Świecie, jest duża szansa, że są wśród nich także Twoi potencjalni klienci. Kampanie AdWords w poczcie Gmail (Gmail Sponsored Promotions) dają możliwość nienachalnej promocji produktów i usług - są zwinięte w górnej części panelu Gmail, a pełna zawartość reklamy ukaże się użytkownikowi dopiero wtedy, kiedy ten kliknie w odnośnik.

Dzięki nienachalnej formie oraz bardzo precyzyjnym metodom kierowania, kampania Gmail jest bardzo efektywną reklamą, która charakteryzuje się wysoką konwersją. Rozliczenie odbywa się w modelu CPC (koszt z kliknięcie), dzięki czemu zapłacisz jedynie wtedy, kiedy potencjalny klient otworzy pełną zawartość reklamy.

Precyzyjne Kierowanie

Szerokie możliwości targetowania reklam umożliwiają docieranie do odpowiedniej grupy docelowej, która może być zainteresowana Twoim produktem lub usługą.

Nienachalna Forma Reklamy

Reklama w poczcie Gmail ma nienachalną formę, która nie jest inwazyjna dla użytkowników, dlatego charakteryzuje się wysoką klikalnością i konwersją.

Kontrola nad Budżetem

Kampania reklamowa Gmail ma z góry ustalony budżet miesięczny, która można dowolnie modyfikować w trakcie jej trwania.

Jak działa reklama Gmail?

Reklama Gmail (GSP - Gmail Sponsored Promotion) to promocja w skrzynce pocztowej Twoich potencjalnych klientów. Nie jest to nachalny, niechciany mailingiem (SPAM), tylko wyraźnie oznaczona, spersonalizowana reklama, pojawiająca się w różnych miejscach w obrębie skrzynki pocztowej. Taka forma reklamy charakteryzuje się wysoką klikalnością i konwersją, nie tylko ze względu na precyzyjne targetowanie, ale też docieranie do potencjalnych klientów w odpowiednim momencie. Użytkownicy przeglądający skrzynkę pocztową są nastawieni na przyjmowanie informacji, także tych w formie reklamy, dlatego chętniej zapoznają się z ofertę niż podczas innych aktywności w Internecie.


Kierowanie reklam Gmail

Demografia

Targetowanie na podstawie płci, wieku, narodowości oraz lokalizacji odbiorców

Zainteresowania

Kierowanie reklam na podstawie aktywności użytkowników w Internecie

Słowa Kluczowe

Wyświetlanie reklam użytkownikom na podstawie wybranych słów kluczowych

Tematyka

Kierowanie reklam do osób, które są zainteresowane konkretną tematyką

Listy Klientów

Wyświetlanie reklam osobom z listy adresów e-mail reklamodawcy

Urządzenia

Zawężenie grupy odbiorców według urządzenia, z którego korzystają

Zalety Reklamy Gmail

kampanie adwords gmail
Atrakcyjna forma reklamy

Reklamy w Gmail są nienachalne i subtelne, a po otwarciu przez użytkownika mogą mieć różnorodne, atrakcyjne formy tekstowe, graficzne i multimedialne.

Stosunkowo niski koszt

Koszt kliknięcia (CPC) reklamy w poczcie Gmail jest zdecydowanie niższy, niż na przykład w wyszukiwarce, daje to możliwość zaprezentowania oferty dużej grupie odbiorców.

Korzystny sposób rozliczeń

Budżet kampanii jest dostosowany do Twoich możliwości oraz celów, które chcesz osiągnąć. W zależności od potrzeb może być dowolnie modyfikowany, a płatność naliczana jest tylko wtedy, kiedy potencjalny klient otworzy pełną treść reklamy.

Klienci o nas

  • Image
    “Pragnę polecić firmę Virtual Development jako profesjonalistę w branży internetowej, rzetelność i jakość usług stoją zawsze na najwyższym poziomie”
    Mateusz Szprynger
    Prezes Zarządu
  • Image
    “Komleksowe podejście do realizowanych działań i profesjonalna obsługa zasługuje na nasze pełne uznanie i polecenie innym firmom”
    Tomasz Pąsik
    Dyrektor Zarządzający
  • Image
    “Pracownicy Virtual Development to kompetentne osoby, które w każdej chwili służą swoją profesjonalną wiedzą. Współpraca z nimi to sama przyjemność”
    Marcin Iskierka
    Dyrektor Działu Sprzedaży
  • Image
    “O firmie Virtual Development można jasno powiedzieć, że zawsze z wielką uwagą i osobistym zaangażowaniem podchodzi do powierzonych obowiązków i zadań”
    Karolina Kuzla
    Prezes Zarządu
  • Image
    “Pracownicy firmy doradzili nam najlepsze frazy, żeby zaistnieć w Internecie. W szybkim tempie nasza strona znalazła się na nie na najwyższych miejscach”
    Jan Klimkiewicz
    Bonus Consulting

Media o nas