background

Remarketing Google Ads

  • Zwiększenie sprzedaży i rozwój biznesu
  • Rozpoznawalność marki
  • Wzrost zysków

Skontaktuj się z nami i otrzymaj bezpłatną wycenę
Jasne zasady współpracy Kontakt →

Zmień odwiedzających witrynę w klientów!

Remarketing Google Ads umożliwia wyświetlanie spersonalizowanych reklam użytkownikom, którzy byli już na Twojej stronie internetowej, jednak nie wykonało pożądanej akcji (zakup, wypełnienie formularza itp.). Odpowiednio skonfigurowana kampania remarketingowa to efektywny sposób, by przypomnieć się niezdecydowanym klientom i nakierować ich na konwersję.

Kampania remarketingowa ma najczęściej za zadanie wesprzeć pozostałe strategie marketingowe. Wyświetlanie reklam użytkownikom, którzy byli już na Twojej stronie pozwala w znacznym stopniu zwiększyć efektywność sprzedażową, dlatego rekomendujemy takie działania w połączeniu z innymi formami reklamy Google AdWords oraz pozycjonowaniem.

Odzyskiwanie Niezdecydowanych Klientów

Remarketing daje możliwość dotarcia do niezdecydowanych klientów, którzy byli na Twojej stronie, ale nie dokonali pożądanej akcji

Zwiększenie Skuteczności Działań Marketingowych

Kampanie remarketingowe sprawdzają się doskonale jako uzupełnienie innych działań marketingowych

Błyskawiczne Efekty

Reklamy będą widoczne od razu po uruchomieniu kampani remarketingowej

Jak działają kampanie remarketingowe?

Na Twojej stronie internetowej zostaje umieszczony specjalny skrypt, dzięki któremu jesteśmy w stanie śledzić zachowanie użytkownika. Na podstawie jego działań na stronie (przeglądane podstrony, produkty, czas spędzony na stronie) zostaje przypisane do odpowiedniej listy remarketingowej, która jest przypisana do spersonalizowanych reklam.

Remarketing Standardowy

Graficzne lub tekstowe reklamy, które mogą się wyświetlać na 2 milionach witryn partnerskich Google, w tym najbardziej popularnych portalach w Polsce

Remarketing Dynamiczny

Automatycznie generowane, spersonalizowane reklamy, które będą na przykład promować produkty, które użytkownik przeglądał w Twoim sklepie

Korzyści kampanii remarketingowych

Odzyskiwanie niezrealizowanych transakcji

Czy wiesz, że około 70% klientów opuszcza koszyk zakupowy bez dokonania zakupu? Remarketing pozwala dotrzeć do osób, które były już na Twojej stronie, ale nie dokonały pożądanej akcji (np. zakup, wypełnienie formularza, kontakt telefoniczny).

Budowanie świadomości marki

Reklama w kampaniach remarketingowych może wyświetlać się zarówno w wynikach wyszukiwania jak i na stronach partnerskich Google - tak duży zasięg do efektywny sposób na budowanie marki w Internecie i zapadanie w pamięci potencjalnych klientów.

Kontrola nad budżetem

Budżet przeznaczony na kampanię jest zawsze ustalany z góry, a płatność za reklamy odbywa się w modelu CPC (koszt za kliknięcie), dzięki czemu płacisz tylko wtedy, kiedy użytkownik wejdzie na Twoją stronę internetową.

Image

Klienci o nas

  • Image
    “Pragnę polecić firmę Virtual Development jako profesjonalistę w branży internetowej, rzetelność i jakość usług stoją zawsze na najwyższym poziomie”
    Mateusz Szprynger
    Prezes Zarządu
  • Image
    “Komleksowe podejście do realizowanych działań i profesjonalna obsługa zasługuje na nasze pełne uznanie i polecenie innym firmom”
    Tomasz Pąsik
    Dyrektor Zarządzający
  • Image
    “Pracownicy Virtual Development to kompetentne osoby, które w każdej chwili służą swoją profesjonalną wiedzą. Współpraca z nimi to sama przyjemność”
    Marcin Iskierka
    Dyrektor Działu Sprzedaży
  • Image
    “O firmie Virtual Development można jasno powiedzieć, że zawsze z wielką uwagą i osobistym zaangażowaniem podchodzi do powierzonych obowiązków i zadań”
    Karolina Kuzla
    Prezes Zarządu
  • Image
    “Pracownicy firmy doradzili nam najlepsze frazy, żeby zaistnieć w Internecie. W szybkim tempie nasza strona znalazła się na nie na najwyższych miejscach”
    Jan Klimkiewicz
    Bonus Consulting

Media o nas