Kategorie: Pozycjonowanie / Google Ads / Marketing / Narzędzia dla firm / Content Marketing / Social Media / WordPress

VD / Blog / Pozycjonowanie - Marketing / Pozycjonowanie w Google Moja Firma


Pozycjonowanie w Google Moja Firma



10 października 2017 (Zaktualizowano: 19 maja 2022) 6-8 min. czytania

Wykorzystanie Google Moja Firma to jeden z najprostszych sposobów na zwiększenie widoczności Twojej firmy w Internecie. Dzięki niej Twoi klienci mogą szybko znaleźć drogę dojazdu, sprawdzić godziny otwarcia, opinie lub znaleźć informacje kontaktowe. Wszystko sprowadza się do uzupełnienia profilu firmy w wizytówce Google, dziś podpowiadamy jakie działania podjąć, by Twój biznes pojawiał się w wynikach wyszukiwania wyżej od konkurencji.

 

Zakładanie profilu Google Moja Firma


Pierwszym i podstawowym krokiem, który należy wykonać by firma zaistniała w sieci jest stworzenie profilu w Google Moja Firma, niedawno opisywaliśmy ten proces w artykule dotyczącym Google Maps. Wizytówki stworzone w Google Moja Firma najczęściej pojawiają się nad organicznymi wynikami wyszukiwania, dlatego tak ważne jest, by stworzyć własny profil, szczególnie jeśli działamy na rynku lokalnym. Do założenia wizytówki niezbędny jest fizyczny adres, które Google weryfikuje poprzez wysłanie listu z kodem aktywacyjnym. Kiedy już przejdziemy przez proces tworzenia konta, następnym krokiem jest uzupełnienie wizytówki Google Moja Firma.

Przeczytaj również  Jak wykorzystać Keyword Difficulty?

Pozycjonowanie stron ⇒ sprawdź, jak pomożemy Ci zwiększyć liczbę zapytań dzięki Google.

Poproś o ofertę na współpracę →

lub zadzwoń: tel. 515 280 209

 

Uzupełnienie Wizytówki Firmy


Jeśli chcemy, by wizytówka była wypozycjonowana i wyświetlała się wysoko w wynikach wyszukiwarki, niezbędne jest dokładne uzupełnienie profilu firmy. Jako nazwę firmy warto wykorzystać skróconą, łatwą do zapamiętania nazwę firmy zamiast jej pełnego brzmienia. Bardzo istotne jest też dodanie firmy do odpowiedniej kategorii – ta, którą wybierzemy jako pierwszą będzie kategorią główną naszej firmy, w dalszej kolejności możemy też dodać kategorie drugorzędne. W miarę możliwości warto uzupełnić wszystkie dane dotyczące firmy, w szczególności adres strony internetowej, godziny otwarcia oraz dodać zdjęcia, które przyciągną potencjalnych klientów. W sekcji „opis firmy” możemy dodawać linki z atrybutem „nofollow”, co można wykorzystać do podlinkowania różnych podstron w firmowej witrynie, tak by stworzyć swego rodzaju ofertę i ułatwić potencjalnym klientom łatwy dostęp do informacji, których szukają.

Przeczytaj również  Usługi SEO i SEM - jakie są różnice?


Dodaj coś od siebie i zostaw komentarz na temat "Pozycjonowanie w Google Moja Firma - VD"

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.