VD » Blog » Pozycjonowanie / SEO » Pozycjonowanie i optymalizacja SEO sklepu RedCart


Pozycjonowanie i optymalizacja SEO sklepu RedCart

Publikacja: 13 maja, 2021| Aktualizacja: 18 czerwca 2021

pozycjonowanie redcard
Zobacz jak zwiększyliśmy sprzedaż o 739%

Założyliśmy sklep na platformie RedCart i zastanawiamy się, w jaki sposób go skutecznie wypromować w internecie? Najlepszym rozwiązaniem będzie pozycjonowanie w organicznych wynikach wyszukiwania. Każdy, kto szuka czegoś w sieci korzysta z wyszukiwarki Google, dlatego warto zadbać o dobrą pozycję naszej witryny. Sklepy zbudowane na platformach RedCart są bardzo dobrze przygotowane do pozycjonowania. Posiadają bowiem już wbudowane narzędzia SEO, bez problemu można wdrożyć optymalizację, a także zadbano o przyjazne adresy URL, co ma istotny wpływ na odbiór sklepu przez roboty wyszukiwarek. Sprawdźmy zatem, jakie możliwości daje nam sklep RedCart?

Jakie narzędzia znajdziemy na platformie RedCart?

Przede wszystkim należy zaznaczyć, że twórcy RedCart zadbali o dobre przygotowanie platformy sklepowej do pozycjonowania, bo wzięli pod uwagę kluczowe wymogi SEO, na które roboty gogolowskie zwracają szczególna uwagę. To wielka zaleta sklepów RedCart, bo większość gotowych rozwiązań dla sklepów internetowych nie oferuje, aż tak wielkiego wsparcia. Mamy do dyspozycji poniższe elementy:

– kod źródłowy jest doskonale stworzony pod wymagania Google,

– kierowanie na konkretny adres wykorzystuje przekierowanie 301, co ma pozytywny wpływ na pozycjonowanie,

– zastosowano przyjazne adresy URL,

– sitemap jest tworzona automatycznie,

– w nagłówkach znaczniki H1-H3 są ustawione domyślnie,

– kod HTML bierze pod uwagę najnowsze wytyczne,

– JavaScript i pliki Css są poprawnie zoptymalizowane,

– Google Rich Snippets oraz rel=”prev” i rel=”next” – strona oparte ma platformie RedCart.pl umożliwiają na przesyłanie danych na temat artykułów i powiązań między nimi.

Jak poprawnie ustawić meta dane?

Meta dane są niezwykle istotne, bo informują Google, co znajduje się na stronie. W trakcie indeksowania sklepu internetowego, a także określania na którym miejscu w naturalnych wynikach wyszukiwania się wyświetli strona, pełnią kluczową funkcję. Musimy zatem pamiętać, żeby umieścić je z uwagi na widoczność portalu w Google, nie wolno ich kopiować z innych stron, muszą być tożsame z treścią znajdującą się w witrynie. RedCard pozwala samemu wdrożyć i w razie potrzeby modyfikować meta dane, co wpływa na skuteczność pozycjonowania.

Najważniejsze ustawienia podstawowe

Jeżeli chcemy dodać lub zmodyfikować kluczowe informacje odnośnie witryny możemy wejść w zakładkę ustawienia podstawowe – SEO. Można tam wpisać tytuły, meta opis, słowa kluczowe i alternatywne opisy dla pustych znaczników ALT w grafikach. Na platformie RedCart możemy w prosty sposób umieszczać wartościowe treść, na którą zwracają uwagę roboty Google. Im lepszy content na stronie, tym wyższa pozycja w organicznych wynikach wyszukiwania. Trzeba pamiętać także o uzupełnieniu znaczników H1-H3. Kolejną ważną kwestią są unikalne i ciekawe opisy produktów i kategorii produktowych. Ma to duże znaczenie do zachęcenia klientów i ze względu na pozycjonowanie. Warto również skorzystać z modułu boga, który jest wbudowany sklep. Prowadzenie ciekawego bloga to szansa na pokazanie siebie jako eksperta w swojej dziedzinie, co przekłada się na zwiększony ruch na stronie. To również możliwość umieszczenia na stronie większe ilości wartościowych treści, które będą miały pozytywny wpływ na promocję witryny.




Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *