Kategorie: Pozycjonowanie / Google Ads / Marketing / Narzędzia dla firm / Content Marketing / Social Media / WordPress

VD / Blog / Pozycjonowanie / Pozyskiwanie klientów dzięki Google


Pozyskiwanie klientów dzięki Google



17 października 2018 (Zaktualizowano: 19 maja 2022) 6-8 min. czytania

Pozycjonowanie stron internetowych to jedna z najskuteczniejszych i najbardziej opłacalnych metod pozyskiwania klientów w Internecie. Osiągając wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania, Twoja strona może znacząco poprawić zyski, a to jest przecież Twoim głównym celem jako przedsiębiorcy. Dowiedz się, dlaczego warto zainwestować w pozycjonowanie stron WWW.

Pozycja jest ważna

Dzięki efektywnemu pozycjonowaniu Twoja strona internetowa znajduje się na wysokich pozycjach w wynikach wyszukiwania na określone słowa kluczowe. Jeśli więc – przykładowo – prowadzisz sklep meblowy i Twoja witryna wskoczy na drugą pozycję w Google na frazęinternetowy sklep meblowy”, dotrzesz z ofertą do osób, które są nią zainteresowane. A stąd już tylko o krok do pozyskania klienta i sfinalizowania udanej transakcji – niezależnie od tego, czy chodzi o zakup produktu w sklepie internetowym, czy zamówienie usługi.

Pozycjonowanie stron jest dla niezwykle wartościowe, często wręcz niezbędne dla Twojej witryny i Twojego biznesu w Internecie, jeśli chcesz pozyskać klientów online. Sama strona Ci nie wystarczy – o ile Twoja firma nie jest szeroko rozpoznawalną marką, nie dotrzesz z nią do odbiorców bez skutecznych działań marketingowych w Sieci, do których należy właśnie pozycjonowanie stron internetowych.

Przeczytaj również  Reklama i marketing dla hurtowni

Pozycjonowanie stron ⇒ sprawdź, jak pomożemy Ci zwiększyć liczbę zapytań dzięki Google.

Poproś o ofertę na współpracę →

lub zadzwoń: tel. 515 280 209

Otwórz się na zysk

Jeśli interesujesz się pozycjonowaniem stron ze względu na chęć pozyskania klientów i zwiększenia zysków, zapewne zdajesz sobie sprawę z tego, że jest to inwestycja długofalowa, ale bardzo opłacalna. Bo choć wysokie pozycje nie pojawiają się od razu, to kiedy już się je osiągnie, są relatywnie trwałe i przy odpowiednim wsparciu utrzymują się przez długi czas. To oznacza, że Twoją stronę codziennie odwiedzają osoby żywo zainteresowane tym, co masz do zaoferowania.

Pozycjonowanie otwiera Twoją stronę na potencjalnych klientów i pozwala im ją znaleźć. Najważniejsze jest ich dopasowanie do Twojej oferty – to nie są przypadkowi ludzie, którzy zajrzeli na Twoją witrynę mimowolnie, niechcący, lecz osoby, które szukają Twoich produktów czy usług. Pamiętaj jednak, że pozycjonowanie nie sprzedaje – nie prowadzi ono bezpośrednio do transakcji, lecz ściąga potencjalnego klienta na Twoją witrynę. Teraz tylko w Twoich rękach leży to, czy uda się zrealizować Twój cel, czyli np. sprzedać produkt w sklepie czy otrzymać zapytania ofertowe od klienta przez formularz kontaktowy.

Przeczytaj również  Czym są dane strukturalne i jak je wykorzystać w pozycjonowaniu strony?

Pozycjonowanie stron WWW, żeby było skuteczne i przekładało się na pozyskiwanie klientów, musi więc być jednocześnie uzupełnione przez pracę programistów, webmasterów, copywriterów, content marketerów, grafików. Jeśli potencjalny klient znajdzie się na stronie, powinna być ona bowiem na tyle zachęcająca, żeby przekonała go do zakupu czy wysłania zapytania ofertowego. A tu rola pozycjonowania się kończy.

Pamiętaj:


Dodaj coś od siebie i zostaw komentarz na temat "Pozyskiwanie klientów dzięki Google"

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *