Kategorie: Google Ads / Pozycjonowanie / Marketing / Narzędzia dla firm / Content Marketing / Social Media / WordPress

VD / Blog / Marketing / Jak skuteczne promować stronę internetową firmy?


Jak skuteczne promować stronę internetową firmy?



10 czerwca 2021 (Zaktualizowano: 19 maja 2022) 6-8 min. czytania

Założyliśmy stronę internetową i co dalej? Zastanówmy się w jaki sposób można szybko i skutecznie reklamować swoje produkty i usługi? Co wpływa na to, że witryna jest częściej odwiedzana przez użytkowników?

Reklamowanie wartościowych treści

Wszyscy wiemy, że unikalne i użyteczne treści są niezbędne do skutecznego pozycjonowanie witryny. Ma to również wpływ na zaspokajanie potrzeb użytkowników. Odbiorca powinien znaleźć odpowiedzi na swoje pytania lub odnaleźć w tekście zagadnienia, które mogą go zainteresować. Niestety bywa tak, że mimo merytorycznie i ciekawie przygotowanych treści nikt ich nie czyta, bo o nich nie wie. Kluczowa jest zatem reklama serwisu i docieranie do coraz to nowych odbiorców.

Social media

W dzisiejszych czasach najszybszym kanałem, dzięki któremu możemy dotrzeć do konkretnej grupy odbiorców są social media np. Facebook, Instagram, Pinterest, TikTok, Twitter, GoldenLine, Linkedin i YouTube. W związku z tym, że bardzo dużo osób ma konta na tego typu portalach warto je wykorzystać do promocji naszej marki. Na większości serwisów możemy założyć darmowe konto firmowe, niekiedy warto również skorzystać z dodatkowych odpłatnych funkcji do promowania naszych postów, wydarzeń lub organizowanych konkursów. Linkedin i GoldenLine są przeznaczone głównie dla osób poszukujących nowych ofert pracy. Możemy poznać tam profile firm, dowiedzieć się, jaki jest dany pracodawca i wykorzystując np. forum zasięgnąć informacji od obecnych lub byłych pracowników przedsiębiorstwa.

Przeczytaj również  Google Analytics krok po kroku

Pozycjonowanie stron ⇒ sprawdź, jak pomożemy Ci zwiększyć liczbę zapytań dzięki Google.

Poproś o ofertę na współpracę →

lub zadzwoń: tel. 515 280 209

Programy przydatne w social mediach

Zamieszczanie treści w social mediach często jest bardzo czasochłonne. Poznajmy zatem narzędzia i ciekawe wtyczki, które nam w tym pomogą. Niektóre serwisy społecznościowe pozwalają na automatyczne zamieszczanie tekstów i wpisów jeżeli posiadamy u nich profil firmowy. Korzystanie z tego typu rozwiązań to oszczędność czasu i niejednokrotnie lepsze promowanie naszej witryny. Do automatycznego zamieszczanie treści przydadzą się nam narzędzia typu: Hootsuite, Social Media Auto Publish, Buffer i TweetDeck. Do monitorowania i szczegółowej analizy: Sprout Social, Social Bakers i SentiOne. Przydatne dodatki do platformy WordPress to Kiwi Social Share, WP Social Sharing, Custom Share Buttons with Floating Sidebar i Simple Share Buttons Adder.

Przeczytaj również  Marketing mobilny - od czego zacząć?

Pozycjonowanie

Promowanie witryny www w naturalnych wynikach wyszukiwarki Google jest niezwykle istotne. Przygotowane treści pod użytkowników wpłyną również pozytywnie na odbiór witryny przez Googleboty i poprawią jej pozycję w wyszukiwarce. Warto tworząc artykuły wplatać wybranie frazy, żeby prościej można było znaleźć artykuł w internecie. Możemy słowa kluczowe wpisać w title i meta description. Ciekawe i unikalne meta opisy zachęcą użytkowników do wejścia na naszą stronę, a roboty wyszukiwarek szybciej zorientują się jaka jest zawartość strony. Jeśli chcemy skutecznie wypozycjonować stronę musimy zadbać o jej poprawną optymalizację, zwrócić uwagę na dostosowywanie się witryny do rozdzielczości urządzeń mobilnych, a także sprawdzić jej profil linkowy i zdobywać wartościowe linki zewnętrzne, które wzmocnią naszą domenę.


Dodaj coś od siebie i zostaw komentarz na temat "Jak skuteczne promować stronę internetową firmy? [Poradnik]"

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.