5 narzędzi do email marketingu

Marketing
mailing-newsletter

E-mail marketing obok pozycjonowania stron to popularna i skuteczna metoda marketingu internetowego, która przy stosunkowo niskich nakładach pozwala na osiągnięcie naprawdę zadowalających rezultatów. W tym celu warto wykorzystać odpowiednie narzędzie do wysyłania wiadomości, zarządzania bazą adresatów, analizowania statystyk, tworzenia szablonów e-maili itd. Które z nich wybrać? Zapoznaj się z naszym przeglądem 5 narzędzi do e-mail marketingu i sam zdecyduj.

1. FreshMail

FreshMail wyróżnia się pokaźnym zbiorem gotowych do wykorzystania szablonów. FreshMail zasługuje na słowa pochwały również z uwagi na przejrzysty i uporządkowany interfejs oraz możliwość podejrzenia, jak wysyłana wiadomość będzie wyglądała w różnych programach pocztowych. Możliwość weryfikacji kodu HTML pod kątem poprawności to kolejny element, który bardzo się przydaje w codziennym użytkowaniu

2. GetResponse

GetResponse to popularny, prosty w obsłudze i kompletny program do e-mail marketingu. Jego niewątpliwą zaletą jest dostępność bardzo dużej liczby atrakcyjnych szablonów wiadomości gotowych do wysłania po wstawieniu tekstu. Na uwagę zasługuje bardzo funkcjonalny i zarazem łatwy w użyciu kreator newsletterów. W praktyce przydatna okazuje się także funkcja porównania wyników wielu kampanii, co pozwala na wyciągnięcie ważnych wniosków. Przejrzystość GetResponse jest kolejnym plusem, który przemawia za wyborem tego programu.

3. Sare

Tym, czego nie ma wiele innych programów (wyłączywszy m.in. FreshMail), a czym może pochwalić się Sare, jest możliwość sprawdzenia, jak wysyłana wiadomość prezentuje się w wielu różnych klientach poczty e-mail. Dochodzi do tego funkcja testowania poprawności kodu, dzięki czemu nie martwisz się, czy aby na pewno Twoja wiadomość zostanie prawidłowo wyświetlona przez odbiorcę. Wyróżnikiem Sare jest też rozbudowany moduł raportów, który w cuglach wygrywa w porównaniu z konkurencją.

4. MailChimp

MailChimp to jeden z najpopularniejszych programów do e-mail marketingu, jednak niedostępny w polskiej wersji językowej. Na szczęście jego obsługa jest na tyle łatwa, że wystarczy podstawowa znajomość języka angielskiego, aby się go szybko nauczyć. Szerokie możliwości ustawiania wysyłki i filtrowania odbiorców w zależności od różnych czynników czynią z niego niezwykle przydatne narzędzie do masowej i jednocześnie odpowiednio skierowanej kampanii e-mail marketingowej.

5. Campaign Monitor

Dokładne analizy dotyczące zarówno całej kampanii, jak i zachowania poszczególnych użytkowników są jednym powodów, które sprawiają, że warto przetestować Campaign Monitor. Ponadto dzięki dostępności wielu różnych czcionek i estetycznych szablonów przy użyciu tego programu z łatwością stworzysz oryginalnie wyglądają wiadomość.

Powyżej przedstawiliśmy 5 popularnych narzędzi, jednak na rynku jest ich znacznie więcej. Przed wyborem jednego z nich warto przetestować co najmniej kilka, żeby podjąć możliwie najlepszą decyzję i znaleźć aplikacje najbardziej dostosowaną do Twoich indywidualnych potrzeb, możliwości i wymagań.



Możliwość komentowania jest wyłączona.