VD » Blog » Pozycjonowanie / SEO » Jak pozycjonować stronę założoną na SkyShop?

Jak pozycjonować stronę założoną na SkyShop?

16 czerwca 2021 (aktualizacja: 18 czerwca 2021) 6-8 min. czytania
W jaki sposób skutecznie pozycjonować stronę na SkyShop ?
Zobacz jak zwiększyliśmy sprzedaż o 739%

Masz nową stronę sklepu internetowego albo hurtowni opartą o SkyShop? Kolejnym krokiem jest zadbanie o widoczność witryny na wysokich pozycjach w wyszukiwarce Google. Sprawdź w jaki sposób skutecznie zoptymalizować stronę i jakie inne działania należy podjąć, żeby wyprzedzić konkurencję. Zapraszam do naszego poradnika na temat pozycjonowania strony na SkyShop.

Co to jest SkyShop?

SkyShop to system do zarządzania treścią, który został stworzony przez Polaków w 2009 roku. Działa na autorskim oprogramowaniu i jest oferowany w modelu SaaS. Jest popularny zarówno u nas w kraju, jak i na całym świecie. Decydując się na skorzystanie ze Sky-Shop mamy możliwość kupienia od razu gotowego sklepu, który posiada już logo, odpowiednie szablony, certyfikat SSL oraz abonament na 12 miesięcy. Jeżeli chodzi o dostępne pakiety to Sky-Shop możemy wykupić w miesięcznym abonamencie w wariancie Business, Supreme, Basic lub StartUp. W zależności od wariantu, który wybierzemy mamy do dyspozycji różną ilość artykułów, które możemy oferować w sklepie internetowym, opcja wykorzystania różnych wariantów językowych, przerzucenie zawartości witryny z innego CMS-a bez dodatkowych opłat itd. Jeśli będziemy oferować maksymalnie 15 000 sztuk artykułów, to najtańszy pakiet wynosi zaledwie 99 zł (teraz w promocji za 49 zł na miesiąc). Plusem platformy jest możliwość przetestowania jej przez 2 tygodnie bez żadnych kosztów.

Pozycjonowanie strony oparte o SkyShop

Platforma SkyShop jest dobrze przygotowana pod pozycjonowanie. W łatwy sposób możemy wybrać tytuł i meta description, umieścić na stronie plik robots.txt oraz wygenerować sitemap. Umieszczanie w sklepie bądź hurtowni opisów kategorii również nie powinno stanowić większego problemu. Prosto da się stworzyć unikalne linki i w razie czego ustawić przekierowania 301. Mamy również możliwość skorzystania z szeregu przydatnych darmowych lub odpłatnych wtyczek, które pomogą nam w pozycjonowaniu. Chcą wypozycjonować stronę musimy wybrać odpowiednie słowa kluczowe, w tym celu warto sprawdzić po jakich frazach można odnaleźć konkurencję, skorzystać z Planera słów kluczowych lub sprawdzić, co wpisują w Google użytkownicy. Warto postawić na frazy lokalne lub z długiego ogona. Kolejnym krokiem są unikalne treści na stronie. Roboty Google zwracają ogromną uwagę na użyteczność contentu dla użytkowników. Zadbaj o wartościowe linki przychodzące, szybkie ładowanie strony i dostosowanie się witryny do urządzeń mobilnych.

Przydatne dodatki do pozycjonowania

Bardzo przydatną funkcją, która przyda się ze względu na pozycjonowanie, jak i na lepszy odbiór naszej witryny przez użytkowników jest Certyfikat SSL. Tego typu zabezpieczenia dają klientom gwarancję, że ich dane są bezpieczne. W zależności od opcji, na którą się zdecydujemy koszt to ok. 99 do 890 zł rocznie. W zależności od wybranej opcji mamy różny poziom gwarancji bezpieczeństwa. Inną ciekawą odpłatną funkcją jest możliwość wyszukiwania artykułów po ich opisie (standardowo jest możliwość wyszukiwania wyłącznie po nazwie towaru). To świetne rozwiązanie szczególnie dla tych klientów, których nie znają nazwy produktu, a mimo to bez przeszkód go odnajdą. To rozwiązanie ma ogromy wpływ na zwiększenie konwersji, a co za tym idzie poprawę zysków

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *