VD » Blog » Google Ads (AdWords) - Marketing - Pozycjonowanie / SEO » Pozycjonowanie strony dewelopera, czyli jak skutecznie reklamować inwestycje mieszkaniowe


Pozycjonowanie strony dewelopera, czyli jak skutecznie reklamować inwestycje mieszkaniowe

Publikacja: 8 lutego, 2021| Aktualizacja: 18 lutego 2021

SEO Deweloperów
Zobacz jak zwiększyliśmy sprzedaż o 739%

Reklamując działalność firm deweloperskich w internecie warto skorzystać z różnych wariantów e-marketingu. Najlepszą opcją będzie przygotowanie kampanii Google AdWords oraz pozycjonowanie strony. Wykorzystując możliwości tej formy reklamy informacja o naszej usłudze będzie podążać za potencjalnymi klientami.

Przed uruchomieniem reklamy trzeba się zastanowić, jaki możemy przeznaczyć budżet na kampanię Google Ads. Średni koszt kliknięcia na frazy powiązane z branżą deweloperską to minimum 4 zł. W dużych konkurencyjnych miastach typu Warszawa, Wrocław czy Katowice niestety na reklamę trzeba będzie wydać znaczenie więcej. W dużych miastach konkurencja jest spora, a większość firm chce zaistnieć w internecie. Żeby nie tracić pieniędzy warto skorzystać z usług agencji reklamowej, która w odpowiedni sposób zoptymalizuje kampanię, dostosuje grupę docelową, poprawi wynik jakości itd.

Warto wykorzystywać narzędzie Google Planner słów kluczowych do dobrego doboru słów kluczowych. Możemy poznać, jakie są stawki za kliknięcie. Sprawdzić najczęściej wpisywane słowa kluczowe np. mieszkania Wrocław, sprawdzić rzadziej wpisywane słowa ale bardziej precyzyjne np. wynajem mieszkań Wrocław Krzyki. Warto reklamować stronę na takie frazy, bo mimo mniejszej ilości wyszukań trafimy do grupy docelowej i nie będzie dużo odrzuceń z wejść na stronę. Wpisując samą ogólną frazę mieszkania Wrocław, nie wiadomo czy to wynajem czy sprzedaż.

Przygotowując linki sponsorowane musimy trzymać się pewnych zasad.

Nagłówki – mianowicie w każdym z dwóch nagłówków reklamy możemy mieć po 30 znaków. Dobrze jest umieścić w reklamie informacje o danej nieruchomości: lokalizację, zalety i inne ważne kwestie, np. Apartament 4-pokojowy na Starym Mieście. Warto wpisać też słowo kluczowe, które po wpisaniu wyskoczy użytkownikowi w nagłówku naszej reklamy.

Opis reklamy – tutaj mamy do dyspozycji 80 znaków, wykorzystując język korzyści trzeba pokazać mocne punkty naszej nieruchomości. Możemy też zastosować przycisk lub link tzw. Call To Action czyli wezwania do działania, którego funkcją jest przekierowanie potencjalnego klienta na konkretną podstronę, na której chcemy żeby się znalazł.

Adres URL – musi być związany z najważniejszymi razami, które kierują do danej strony.

Rozszerzenie reklamy – żeby poprawić wyniki jakości trzeba wyróżnić reklamę. Tutaj możemy wykorzystać rozszerzenia: cen, linków do podstron, objaśnień, lokalizacji i informacji w witrynie.

Remarketing – to ważna opcja, bo nikt nie podejmuje decyzji o zakupie mieszkania od razu. To długi proces decyzyjny, dlatego warto jest wykorzystać możliwości remarketingu i dotrzeć do osób, które były już na naszej stronie, odwiedziły targi mieszkaniowe i zostawiły swój adres mailowy.

Reklamując usługi deweloperskie nie możemy zapomnieć o pozycjonowaniu strony w naturalny wynikach wyszukania. Warto też zaistnieć w Social Media m.in. Facebooku i Instagramie. Budowanie marki poprzez prowadzenie fanpage jest niezwykle ważne. Możemy wrzucić na niego aktualne zdjęcia z budowy, i utrzymywać kontakt z użytkownikami.




Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *