Kategorie: Google Ads / Pozycjonowanie / Marketing / Narzędzia dla firm / Content Marketing / Social Media / WordPress

VD / Definicje / Co to jest Bing?


Co to jest Bing - Definicja


Bing to jedna z najpopularniejszych wyszukiwarek internetowych, której właścicielem jest firma Microsoft. Obecnie jest ona produktem końcowym, który na przestrzeni lat zmieniał się i nosił różne nazwy takie jak Windows Live Search, czy po prostu Live Search. Wyszukiwarka Bing jest drugą najczęściej wykorzystywaną wyszukiwarką w Polsce, jednak jedynie ok. 2% użytkowników z niej korzysta.

Jak działa wyszukiwarka Bing?

Bing umożliwia wyszukiwanie informacji za pomocą różnych technik, a w tym za pomocą obrazów, wideo, a także posiada własny system map. Co więcej, Bing posiada własny system reklamowy, podobnie jak Google, który nazywa się Bing Ads. Samo wyszukiwanie w Bing jest bardzo zbliżone do tego, który znamy z innych wyszukiwarek. 

W polu wpisujemy interesujące nas hasło oraz otrzymujemy autosugestię dotyczące wpisywanego przez nas hasła. Jakiego rodzaju funkcjonalności może zaoferować Bing użytkownikom?

  • Rozszerzony widok wyniku – w wewnątrz wyszukiwarki mogą zostać wyświetlone treści ze stron niespokrewnionych w obrębie danego serwisu.
  • Wyszukiwania wideo – wraz z podglądem bezpośrednio z poziomu wyników wyszukiwania.
  • Wyszukiwania obrazów

Usługi udostępniane przez wyszukiwarkę Bing

Jakie usługi posiada Bing? Wyszukiwarka Microsoftu w swoim portfolio posiada różne usługi internetowe, których część znamy także ze środowiska Google. Poza podstawowymi i wymienionymi wcześniej, można wyróżnić także:

  • Wyszukiwanie lokalne;
  • Bing News;
  • Bing Shopping;
  • Bing Translator;
  • Bing Travel;