
Pozycjonowanie Stron Bolesławiec
- Rozpoznawalność marki na lokalnym rynku
- Zwiększenie sprzedaży i rozwój biznesu
- Wzrost zysków
Skontaktuj się z nami i otrzymaj bezpłatną wycenę
Jasne zasady współpracy Kontakt →
Prowadząc lokalny biznes w Bolesławcu warto postawić na pozycjonowanie strony internetowej w wynikach wyszukiwania Google. Jest to jedna z najbardziej skutecznych metod na dotarcie do lokalnych klientów, którzy szukają w danym momencie konkretnych usług i produktów.
Pozycjonowanie strony www Bolesławiec
Pozycjonowanie lokalne polega na wyborze słów kluczowych, które zawierają w sobie nazwę miejscowości, dzielnicy lub regionu w którym prowadzimy biznes. Jeśli na przykład prowadzisz zakład fryzjerski w Bolesławcu, z pewnością nie zależy Ci na docieraniu do osób z innych miast, które prawdopodobnie nie przyjadą skorzystać z Twoich usług. Dobrym rozwiązaniem jest wybór fraz lokalnych jak na przykład “fryzjer Bolesławiec”, czy “zakład fryzjerski Bolesławiec”, dzięki którym trafisz do właściwej grupy odbiorczej w momencie, w którym są gotowi skorzystać z Twoich usług. Dodatkowym atutem tej strategii pozycjonowania jest fakt, że osiągnięcie wysokich pozycji na lokalne frazy jest szybsze i tańsze niż w przypadku fraz ogólnopolskich.
Opracujemy dla Ciebie indywidualną strategię marketingową w oparciu o Twoją branżę oraz możliwości i cele biznesowe.
Ile kosztuje pozycjonowanie w Bolesławcu?
Złożony proces pozycjonowania wymaga indywidualnego podejścia, ponieważ każda branża jest inna, a przyjęta strategia powinna być dostosowana do celów, które zamierzamy osiągnąć. Właśnie z tego względu w Virtual Development nie posiadamy jednolitego cennika, a wycena usługi pozycjonowania odbywa się na podstawie rozmowy z Klientem, podczas której wspólnie ustalamy najbardziej efektywne słowa kluczowe. Przed podpisaniem umowy, nasi Klienci doskonale wiedzą ile zapłacą i co będzie wchodziło w skład usługi.
Jak pozycjonujemy strony www?
Podczas wstępnych konsultacji, wspólnie z Klientem ustalamy słowa kluczowe, które będziemy pozycjonować, a następnie badamy branżę i konkurencję. Kolejny krok to kompleksowy audyt witryny pod kątem pozycjonowania oraz analiza linków przychodzących. Na tej podstawie jesteśmy w stanie stworzyć kompletną strategię pozycjonowania, którą wprowadzamy w życia, zaczynając od optymalizacji strony www (technicznej oraz treści, tak by dostosować ją jak najlepiej do wybranych słów kluczowych). Po optymalizacji przechodzimy do budowania profilu linków przychodzących i kontynuujemy działania przez cały okres trwania umowy. Przez cały czas monitorujemy pozycję witryny w wyszukiwarce oraz obserwujemy działania konkurencji, dzięki czemu możemy reagować niezwłocznie na spadki pozycji lub zmiany w algorytmach wyszukiwarki, tak by strona zawsze znajdowała się na najwyższych pozycjach.