Kategorie: Google Ads / Pozycjonowanie / Marketing / Narzędzia dla firm / Content Marketing / Social Media / WordPress

VD / Definicje / Co to jest Bing Ads?


Co to jest Bing Ads - Definicja


Bing Ads to system reklamowy wyszukiwarki Bing, której właścicielem jest Microsoft. Za pośrednictwem Bing Ads możliwe jest m.in. prowadzenie kampanii reklamowych typu PPC itp. Mówiąc najprościej, jest to odpowiednik systemu reklamowego Google Ads, który znamy z najpopularniejszej wyszukiwarki w Polsce i posiada bardzo podobne funkcjonalności.

Jak działa Bing Ads?

System reklamowy Bing Ads swoje działanie ma bardzo podobne do tego, które znamy z Google Ads. Za jego pośrednictwem możemy przeprowadzać kampanie reklamowe w wyszukiwarce, do których zaliczyć można m.in.:

  • Reklamy tekstowe;
  • Reklamy dynamiczne;
  • Reklamy natywne (Microsoft Audience Ads);
  • Reklamy remarketingowe;
  • Reklamy produktowe (w niektórych krajach);

W przeprowadzanych kampaniach reklamowych za pomocą Bing Ads, możemy wykorzystywać m.in. lokalizację, linki oraz obrazy. Warto zaznaczyć, że do sieci partnerskiej Bing Ads należą takie marki jak Yahoo! oraz AOL.

Co wiąże się z reklamą w Bing Ads?

Warto zauważyć kilka faktów, które wynikają z kampanii reklamowych przeprowadzanych w Bing Ads. Przede wszystkim, należy pamiętać o zdecydowanie mniejszej popularności wyszukiwarki Bing w Polsce, a to oznacza mniejszą potencjalną grupę odbiorców. Jednak pociąga to za sobą wiele różnych, innych sytuacji. O czym jeszcze warto wspomnieć?

  • Mniejsza konkurencja reklamowa;
  • Niższe stawki CPC (koszt za kliknięcie) – w porównaniu z Google Ads;
  • Reklamy w Yahoo! (przydatne dla firm działających na niemieckim rynku);

Należy również zauważyć, że system Bing Ads posiada także różne ciekawe funkcjonalności, m.in. decyzyjność na temat wyświetlania Twoich reklam na konkretnych urządzeniach lub systemach operacyjnych itp.